الاثنين، ٢١ أبريل ٢٠٠٨

اليوم المفتوح

السلام عليكم


استكمال لموضوع المدرسة

يوم الجمعة اللي فات نظمت ادارة المدرسة

يوم رياضي او مفتوح او اوبن داي


بالنسبة للرجال يبقى يوم رياضي

بالنسبة للي زي حالاتي يبقى يوم مفتوح

بالنسبة لأولياء الأمور بتوع العنجليزي يبقى اوبن داي

سيبكم من الاسم المهم انة كان يوم لذيذ

انا صورت لكم معظم احداث اليوم

اتفضلوا معايا

دي صورة للبغبغانات التلاتة بتوعي وهما بيستعدوا للسباق

اخدوا الطلاب بالباصات بتاعة المدرسة وسابوهم على بعد

اتنين كيلو والمفروض انهم يرجعوا تاني للمدرسة جري

وطبعا كانت الباصات وعربية الشرطة ماشية بجانب الطلاب

ولما سألت على عربية الشرطة بتعمل اية؟

قالولي احنا مبلغين القسم من امبارح علشان التجمعات




دي فقرة اللغة الألمانية وطبعا مافهمتش حاجة لاني كنت فرنساوي

وعلشان اكون صريحة معاكوا حتى لو كانت بالفرنسي

ماكنتش هافهم برضة لان كلة اتنسى





وهذا هو الشنيور يركب على ظهر الفرس

ايوة كان في ركوب خيل في المدرسة برضة حاجة اخر دلع

ودي فقرة البالية

العيال شكلهم يفرح وهما لابسين ابيض في ابيض





دي الرايقة وهي في منطقة الألعاب


دة شكل المعارض اللي كانت هناك

كان فيهم معرض لمنتجات المدرسة

ومعارض خارجية بتبيع لعب وملابس وتحف وهكذا




ودي فقرة على اغنية لو سألتك انت مصري

وفي الاخر رفعوا علم مصر بس انا مالحقتش اصورة

ودي العروسة بتاعة ماكدونالز

هما كمان عملوا فقرة وطبعا كانو بيبيعوا الوجبات بتاعتهم


بلدي يابلدي وانا احب اروح بلدي

دي فقرة الرقص الشرقي

ودي رقصة الحصان

وكانت جميلة اوي

واخيرا علشان انا تعبت

فقرة المرح وبعض الألعاب الخفيفة والمسابقات

ولو الصورة مش واضحة دي كانت مسابقة

الام وابنها وهي بتحاول تأكلة زبادي

نتائج اليوم المفتوح

أـ احمرار ثم اسمرار في لون بشرتي انا والعيال وبقينا زنوج

ب ـ صداع حاد في دماغي مع اّلاّم في الركبة

وطقطقة في الرقبة ووجع في الظهر

بس العيال كانوا مبسوطين

اشوفكم على خير

هناك ٥١ تعليقًا:

د/اجدع بنوته يقول...

ماشاء الله

ربنا يخليهم يااااااااارب

زى السكرررررررر واحلى اوبن بوفيه

ويوم مفتوح ف التشاريخ

غير معرف يقول...

ماشاء الله
شكله كان يوم جميل
ربنا يبسطهم كمان وكمان يارب
ممكن سؤال كدة على جنب لو مفيهاش غلاسة
هي دي مدرسة ايه؟

aya يقول...

ايوة برضه انا مع الاخ على فى السؤال
هى ديه مدرسة ايه ؟
احسن انا بفكر اعيد الدراسة تانى من التمهيدى


بجد حاجة اخر دلع
وبجد عندهم حق الامهات يقلولا للناظر الميس زعقت للولد

اهم حاجة
ان بغبغناتك زى القمر
ماشاء الله ولا حول ولا قوة الا بالله العلى بالعظيم
ربنا يحفظهملك ويباركلك فيهم يا شاهى

وكل اوبن داى وانتى بخير

Mafrousa يقول...

شاهى ربنا يخليهملك... و كل سنه و انتم طيبين...عقبال ماتحضرى حفلات التخرج..

Rehab Mostafa يقول...

أهم حاجه انهم يكونوا مبسوطين
مش مهم النتائج دي :)
ربنا يخليهم ليكي ويخليكي ليهم يارب

فرنسا هانم يقول...

صور جميله
ويوم جميل مع الاولاد
ربنا يبارك فيهم
وكنتى قوليلى على اى حاجه فرنساوى انا تحت امرك
تحياتى لكى وللاولاد

ali يقول...

شاهى يا شاهى
ايه الجمال ده
بجد مدرسة حلوة جدابتعرف ازاى تهتم بالطفل من ناحية الدراسة ومن ناحية الترفيه واللعب
ولادك كمان حلوين اوى ربنا يخليهملك
بس ازاى ماتعزمنيش على الاوبن داى
كنت جيت لعبت مع العيال شوية
وخرجت شوية من الطاقة اللى مش موجودة اصلا
وكنت اكتسبت اللون البرونزى اللى بيقولوا عليه
تحياتى ليكى
على حب
ملاحظة :امتحانى على الابواب ادعينا كلنا ننجح

Mafrousa يقول...

شاهى انتى حكايه جامده جدا .. انا بقرا فى طهقانه و مش قادره امسك نفسى من الضحك .. انا حبيت بس اقولك .. ماتعطلنيش حروح اكمل...

الطائر الحزين يقول...

ربنا يبارك لك فيهم

Empress appy يقول...

بصى رغم كل الاسمرار والاحمرار والهرش والميل للنطح اللى هيجى للاولاد هههههههههه
بعد الشر بس صدقنى الحاجات دى هايله فعلا بتحبب الاولاد فى المدرسه اكتر وبجد انا عن نفسى بكون مبسوطه بيها منكن تبقى تأخدنى وانا هتصرف وروحى انتى وانا هفضل انا والشنيور نخرم فى دماغ بعض وانا اعجبك قوى فى اللعب مع العيال
ربنا يفرحك بيهم يا رب

shahy يقول...

د/ اجدع بنوتة

الله يكرمك انا عارفة انك بتحبي الاطفال ربنا يرزقك باحلى اطفال في الدنيا

تحياتي

..................

علي ابو طالب


يامراحب
هو فعلا كان يوم جميل بالرغم من النتائج

اما عن اسم المدرسة هابقى اقولة بس لما اسأل ابو الدراويش ـ زوجي ـ ولو مش عندة مانع هاقول على طول

تحياتي ونورتني

....................

اّية

ههههههههههه
من غير اعادة ابقي تعالي السنة الجاية في نفس الميعاد دة واحضري اليوم كلة


ربنا يحفظك يارب
وانتي بألف خير وعقبااااااااااالك

تحياتي

..................

واحدة مفروسة

يارب يامفروسة هانم يارب

انا قلتلك هناك في مدونتك اني مبسوطة اوي وبقولك دلوقتي تاني نفس الكلام

نورتيني

تحياتي

................

رحاب مصطفى

ازيك يارحاب

الحمد لله انهم انبسطوا وهاحاول انسى النتائج مع انها صعبة خالص

تحياتي

...................

فرنسا هانم


شكرا يافرنسا وانتي اللي قلتي اهو
استعدي للفرنسي ياجميل
دة انا هاشوف ايام ياخرابي
زي الفل

تحياتي وسعيدة بوجودك معايا دايما

....................

علي

الاول : ربنا معاك في الامتحانات وان شاء الله مش هانساك في الدعاء

وبعدين السنة الجاية ان شاء الله هابقى اقولك على الأوبن داي علشان ترحمني وتاخد العيال وانا اروح انام شوية بس ابقى خلي بالك منهم

انا مش هاقولك انت قفلت المدونة عاشر لية بس مادمت انت كدة مبسوط يبقى خلاص

تحياتي

.................

واحدة مفروسة

وانتي واحدة شبهي خالص
لازم نتكلم اكتر اوكي

سلام

...................

الطائر الحزين

ويبارك لنا في حضرتك

تحياتي

...............

اابي

واللهي يااابي تبقي عملتي فيا معروف كبير اوي
اصل الشنيور دة صعب خالص
بس تستحملي وانا ماليش دعوة

تحياتي ياقمر

Doba يقول...

ماشاء الله عليهم كلهم زى القمر
اولادى
اعزائى
فلذات أكبادك

وبتقوليلى منتيش عارفة تعبانة ليه
ده مجهود اليوم ده يقعد اسبوع الواحد جسمه مكسر ودماغه مصدعه من الشمس

المهم انهم انبسطوا
وانتى كمان انبسطى

ربنا يبارك فيكم
هبة

shahy يقول...

دوبة

ظبطي نفسك على السنة الجاية ان شاء الله تكوني معانا وهابقى اقولك على الميعاد ان كان لينا عمر بأذن الله

تفتكري هو دة السبب في التعب اللي عندي
تصدقي باين عليكي عندك حق
ياة انا كدة حاسة اني تعبانة خالص
طيب اسيبك بقى واقوم انام شوية

سلام ياجميلة

غير معرف يقول...

شكراً يا فندم
لو مفيهاش إزعاج يعني لأننا في حيرة البحث عن مدرسة في أكتوبر لبنتي رقية اللي عمرها دلوقتي 3 سنين
لو أمكن أبو الدراويش يرد عليا حتى على ايميلي
ali@abutaleb.net
يبقى جزاه وجزاكي الله خيراً

shahy يقول...

علي ابو طالب

هييييييييييييييييية
حضرتك من سكان اكتوبر
حاضر انا هابعتلك اسم المدرسة والمصاريف وكل التفاصيل بأذن الله

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

طيب دي تجربة هايلة جدا
فين بقى المدرسة الرائعة دي؟
تحياتي

shahy يقول...

سمباتيك

المدرسة في السادس من اكتوبر

تحياتي

جيفارا المصري يقول...

مدونة رهيبة
انا هاجيب خطيبتي تقرا الكلام ده يمكن نفض الموضوع ونريح دماغنا

بس بجد يا شاهي
مدونتك لذيذة جداااااااا

HERO يقول...

بجد والله حاجة جميلة المدرسة اللي الولاد فيها تقريبا معمولة على النمط الاوروبي وده شئ جميل انهم يرفهوا عن الولاد ويعملوا انشطة زي دي

وعلى ما اعتقد ان التعب والارهاق بيتنسي مع الشعور بالسعادة

والاولاد زي القمر ربنا يخليهملك يارب

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

كل أوبن داي وانتي طيبة
ولو اني مش باحب عطلة الأوبن داي
الولد بيرجع ماعندهوش واجب وبيطلع عيني في البيت من شقاوته ربنا يهدي

الربان يقول...

تحياتي

يوم جميل و تغيير...و تفاعل بين المدرسة
و الاسرة و التلاميذ.

كنت أتمني ان يكون هناك عربه أسعاف مرافقة للسباق...لان من الممكن ان تلميذ صغير او تلميذه يحصل لدي اي منهما إجهاد او تعب لا قدر الله....
لكن الحمد لله عدت علي خير.

نشكرك علي الصور الجميلة...وضحت الاحتفال و الانشطة.

دمت بالف خير.

كاميليا بهاء الدين يقول...

كل سنة وانتى طيبة

وكل يوم مفتوح وانتى سعيدة

هابى اوبن بوفيه قصدى اوبن داى

((دي فقرة اللغة الألمانية وطبعا مافهمتش حاجة لاني كنت فرنساوي))

كنتى قولتى لى طيب
كنت جيت معاكى مترجم
واتفرج على رقصة الحصان عشان بحبها قوى

وحشتينى

سلام مصرى جامد خالص

shahy يقول...

جيفارا المصري

هههههههههههه لية ياعم كدة الطيب احسن
دي متعةيابني ربنا يتم لك بخير انت وخطيبتك وافرح فيكم كدة زيي

شكرا جدا على كلامك وزيارتك

تحياتي


...................

هيرو

انا بحب المدرسة دي جدا لانها بتستمع للرأي الاخر ومش بتعطي اوامر وخلاص

ايوة انا ماكنتش حاسة بحاجة من التعب خالص بس اول لما قعدت على الكرسي ... اجارك الله على اللي حسيت بية


ربنا يكرمك يارب
نورتني

تحياتي

.................
مفقوعة مرارتي من حماتي

انا حصل معايا العكس
الأوبن داي كان يوم الجمعة وقلتلهم اللي مش هايحل الواجب كلة يوم الخميس مش هايروح معانا بكرة وطبعا الواجب اللي كنا بنقعد نحل فية ساعتين اتحل في ربع ساعة

تحياتي

.................
الربان

ان شاء الله هاقول للمدير على الملحوظة المهمة دي وجزاك الله كل خير
وفعلا كان في بعض الاولاد عندهم نغزة في جنبهم بس ربنا ستر الحمد لله

اشكرك بشدة ودايما منورني

تحياتي

المستنصر بالله يقول...

كل سنة وحضرتك طيبة ويارب يخلهوملك كلهم زى القمر

shahy يقول...

كاميليا

احنا فينا من الحركات دي؟
انتي بتعلقي وانا برد على التعليقات

انتي كمان وحشتيني اكتر

تصدقي انا وحشة خالص
ازاي انساكي في الفقرة دي كنت المفروض سجلتها
عموما اكيد هاحتاجلك كتير اصل الشنيور طالع في دماغة انة يحول الماني وطبعا انا مش هاوافق واحتمال اخلية يدرسة خارج المدرسة طالما معجب بية اوي كدة لدرجة انة حفظ اغنية بالألماني وقالب دماغي بيها و ولاهو فاهم منها حاجة ولا انا كمان

تحياتي ياارق كامي

....................
المستنصر بالله

وحضرتك طيب
شكرا على زوقك

تحياتي

الـسـيـدة نـون يقول...

معلش يا شاهى مقدرتش اجى
ابو شريف هو اللى اثر عليا
ورحنا عند حماتى
ان شاء الله السنة الجاية اكون معاكى انا وشريف
بس بجد الصور اللى انتى مصوراها خلتنى اندم انى ماجيتش معاكى

ربنا يسعدكم يارب

الـسـيـدة نـون يقول...

معلش يا شاهى سؤال انا لقيت على ابو طالب سالك عن اسم المدرسة وانتى ماجاوبتيش
هو اسم المدرسة حاجة سر ولا ايه
انا بس عايزة اقولك ان على ابو طالب ومراته دعاء يبقوا جيراننا فى اكتوبر
وعلى تقريبا كان بيسال علشان ان شاء الله بنته السنة اللى بعد الجاية هتدخل المدرسة
وعلشان كدة كان بيسال علشان يعرف ياخد قرار ويدخل بنته مدرسة كويسة

بس صحيح هى حاجة ابيحة لو قلتى اسم المدرسة؟

sebofy7alo يقول...

دة أول تعليق ليا في مدونتك الجميلة جدا
وربنا يخليلك أولادك وتفرحي بيهم, وهو صحيح ممكن ارجع طفل تاني حياة بدون مسؤلية كلها لعب وفرفشة (كتنا نيلة في حظنا أنا مكنتش طفل انا لقيت نفسي مهندس علطول ههههههههههههه).
تحياتي لأسرتك السعيدة

غير معرف يقول...

أم شريف الشهيرة بـ خيخة :)
يافندم مش حاجة أبيحة ولا حاجة اننا نعلن اسم المدرسة
ولكن كتير مننا بيحب ان يبقى فيه مساحة من الخصوصية مش مضطر يعلنها لكل الناس
ولا يجد حرج انه يعلنها لبعض الناس
اظن إن لم أكن مخطئ إن دي كانت وجهة نظر أم الشينيور :)

shahy يقول...

بنت خيخة واي كلام

ايوة اندمي علشان انا كنت لوحدي وماكنتش اعرف اولياء امور كتير والا اقولك خلاص سماح المرة دي والسنة الجاية ان شاء الله لازم تكوني موجودة

............

بنت ياخيخة ياام.......... شريف
اسم المدرسة مش سر ومش حاجة ابيحة بس انا عملت حساب لأبو الدراويش وقلت اخد رأية الاول
وعلشان ترتاحي وتطمني انا بعت لعلي ابوطالب كل التفاصيل اللي محتاج لها

سلام يامتسرعة

...............

سيبو في حالة

يارب اكون كتبت الاسم بالعربي صح

شرفت ونورت المدونة
للأسف ماينفعش ترجع طفل تاني بس ممكن تبقى طفل مع اولادك وتلعب معاهم وتشتري لعب لهم وهي تبقى اساسا ليك انت ههههههه كلام في سرك انا بعمل كدة لما لعبة بتعجبني بحاول اقنع العيال بيها واشبطهم وبعدين نلعب بيها سوا

ربنا يحفظك يارب

تحياتي

...................

علي ابو طالب

متشكرة جدا يافندم على ردك على ام شريف
انا رديت عليها وهابقى افهمها في التليفون

تحياتي

الإتربي اللولبي يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مدام شاهي

كوميديانه حتى ف تسمية ولادك خصوصا الشينيور

أصلي فعلا عايز اسمي ابني اللولبي

عموما مدونه ف قمة الجمال

قرأت موضوع اجتماع أولياء الأمور

بجد ليكي حق

عموما أتمنى زيارتي و التعليق

3abdo me7tas يقول...

ههههههههههههه
جامده
يوم جامد بجد
بس انا عندى شوية ملاحظات
انا حاسس انك فى دريم بارك مش فى مدرسة
ثانيا لما كنت فى المدرسة مشوفتش معزة المدرسة بتاعت العيال فيها خيل والله التقدم كويس
وفقرى الرقص البلدى جامده اهو برعاية الراقصة الكبيرة اوى دينا
يلا مش مهم اليوم كان متعب المهم ان الولاد اتبصتو
ربنا يخليهوملك يا رب

كاميليا بهاء الدين يقول...

ممكن تتكرمى وتاخدي تاج ليكى عندى؟

تاج بالشيكولاته والكريم شانتييه

D:

مع حبى

سندباد يقول...

ربنا يخليكي ليهم ويخليهم ليكي كل سنة وانتي طيبة
تحياتي الخالصة

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماشاء الله

ايه اليوم الجميل اوي ده

ربنا يباركلك فيهم

الآء يقول...

فعلا تختلف طرقالأحتفال باليوم الرياضي
والنتيجه واحده عند كل الناس

غير معرف يقول...

السلام عليكم

الله .. ما شاء الله
والله مدونة جمممممممممممممممممميلة جدددددددددددددددددددددددددددا
ربنا يخليك ولادك
انا قعدت اقرا كل البستات
بجد جميلة و مزهقتش ابدا
و انتي طعمة اوي
وزي العسل
ما شاء الله مش بنق
ربنا يخليكي و يخليلك ولادك وجوزك


فدا

3abdo me7tas يقول...

انتو يا ناس يا اللى هنا
ما حد يعبرنا وبقى ولا تسيبو الناس مستنية لغاية ما العناكب تتسلى عليهم
طمنونا عليكم

Yahia يقول...

جميل اوي اليوم الرياضي ده ، ومع الاخذ في الاعتبار الاحمرار والزنوج بس برده اهو تغير ..... والتغير شيء مطلوب لحياتنا من فترة لأخرى

تحياتي

الـسـيـدة نـون يقول...

شاهى
ايه نظامك لو طلبت منك تروحى معانا النادى انتى والبغبغانات التلاتة بتوعك
وهيكون معانا دعاء وبنتوتها
وكمان نقول للبت دوبا وتجيب معاها يوسف

لو معندوكمش مانع اتصلوا بيا علشان نحدد يوم ونروح كلنا سوا

انا متسرعة يا شاهى
طيب بس لما اشوفك

صحيح قوليلى هتعملى مكرونة بالباشميل امتى وهتعملى كيكة شكولاتة امتى؟
علشان انتى وحشانى جدا وعايزة ازورك

سلام
اختك خيخة

3abdo me7tas يقول...

هو انا بكلم نفسي ولا بكلم العناكب والله ما انا عارف
يعنى مش هتيجي خطوبتى ولا ايه

malk يقول...

ماشاء الله عيالك قمر...ربنا يخليهم ويحفظهم..واشوف ولادي زيهم..المهم اتبسطتو....ان شاء الله...

غير معرف يقول...

الصور سكر ربنا يخليهملك ياااااااااارب .... ويحفظهم

تعالي ياجميلة عندي ليكي تاج هدية

تحياتي

Soooo يقول...

بسم الله ماشاء الله

اخواتي زي القمر ربنا يحميهم يارب

بس ايه ده؟؟
وهو انا مش اخوهم الكبير ولا ايه؟؟
مش المفروض اجي حتى عشان اخد بالي منهم احسن حد يرخم ولا يعاكس اخواتي البنات ولا حاجه؟؟؟

ربنا يحميهم يارب
ويخيليهم ليكم ويخليكم ليهم وتفرحو بيهم وبولادهم وولاد ولادهم يارب





سلاموووووووووووووز

Soooo يقول...

استدراك

لو الشنيور مش عارف يركب خيل قوليلي .. انا وقعت من على الحصنه اكتر من عشرميت مره .. يعني عندي خبره بكيفية الوقوع دون اي اصابات تذكر

يعني من الاخر .. فارس ولا كل الفرسان



سلاموووووووووووووز

(احمد سكر ) يقول...

ماشاء الله
قلمك رائع

حروفك مميزه

تحياتى
احمد سكر

3abdo me7tas يقول...

يا ست شاهى معتش غير يومين على خطوبتى وانتى ولا جيتى عبرتينى
:(
انا زعلان

shahy يقول...

الاتربي اللولبي

اوعى تسمي ابنك كدة
انا اسماء اولادي الحقيقين غير كدة خالص
انا بس كنت بوصف كل طفل من اولادي بصفة فية وفعلا انت لو عرفت ابني هاتعرف انة شنيور كبير

تحياتي وان شاء الله هازور مدونتك

...............

عبدة محتاس

خلاص ياعم مفيش حد هايقدر يكلمك
هاتخطب بقى
يارب يتمم لك بخير وتتهنى انت وداليا

تحياتي

...............
كاميليا

الرقيقة حبيبتي كاميليا انا هاخد التاج طبعا منك وغصب عني من غير مااتكرم ولا حاجة بس انتي عارفة انا هاعمل اية؟
انا هاخلي دوبة اللي تجاوبة عن لساني

تحياتي وحبي ياكوكي

...............

سندباد

والله فيك الخير انك على طول فاكرني ومش بتنساني وانا ببقى مكسوفة من نفسي خالص علشان مقصرة معاك بس خلاص الاولاد هايخلصوا امتحانات وهابقى فاضية شوية اكتر من الاول بأذن الله

تحياتي

................
خمسة فضفضة

وعليكم السلام

حقيقي كان يوم جميل ربنا يخليكي

تحياتي

...............

الاء

انتي كمان عندك نفس النتيجة يبقى احنا في الهوا سوا

تحياتي

shahy يقول...

فدا

انا سعيدة جدا انك مازهقتيش من مدونتي
ومتشكرة خالص على الكلمتين الحلوين اللي عني دول وعارفة طبعا انك مش بتنقي

ياخبر ابيض انا برد على انك بنت اوعى تطلع ولد ماهو الاسم دة ماشي الاتنين وعلى العموم حتى لو كنت ولد يبقى اجعل كلامي للمذكر وغير ما يلزم

تحياتي

................

عبدة محتاس

خلاص ياعم عبدة شلنا العناكب

..................

يحيى


والتغير شيء مطلوب لحياتنا من فترة لأخرى


فعلا عندك حق بس انت عارف اهو التغير دة بقى مطلوب كل يوم من كتر اللي الواحد بيشوفة

تحياتي يا استاذ ابو يوسف

....................


بنت خيخة واي كلام


انا نظامي زي الفل
بس العيال يخلصوا امتحانات وابقى صايعة انا وهما

ايوة متسرعة وكنت عاوزة اقولك كلمة تانية كمان بس قلت بلاش الطيب احسن


تعالي زوريني في اي وقت وانا اعملهم لك مخصوص

تحياتي ومستنياكي

.................


عبدة محتاس

يابني قلبت دماغي مش هاينفع اجي العيال عندهم امتحانات

....................

مالك

ان شاء الله تشوف ولادك احسن منهم كمان

الحمد لله العيال انبسطوا على الاخر

تحياتي

......................
ايامنا الحلوة

انتي اللي سكر ياشيرين

حاضر هاجي اخد التاج ومش هانسى ان شاء الله

سلام

....................

سوووو


اهو انت كدة على طول بتهرب وسايبني محتاسة بيهم
بس يالا انا عزراك

ياااااااااة هاعيش كتير كدة

الله يخليك ابعد عن الشنيور في موضوع ركوب الخيل دة بالزات ومتشكرين منك جدا
الحمد لله الولد بيعرف يركب خيل من غير مايقع

شايلينك انت لحاجة اكبر من كدة مش تقولي ركوب خيل

سلام يابني

..................

سكر

شكرا جزيلا

تحياتي

..............

عبدة محتاس

ماتزعلش انا رحت باركت لك هناك عندك وهاروح كمان ابارك للعروسة
حلو كدة مبسوط

Ehab يقول...

حلوه الصور قوي والعيال زي العسل
ربنا يبارك فيهم ويحفظهم

بس مش عجبني موضوع الرقص البلدي ده في مدرسة اطفال والبنات تلبس رقاصات كده

سلااااااااااااااااااااااااااااام

جينا مرار يقول...

جميلات جدا هذه القصاءد ولكن اريد اجمل بايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي